kumpul duit...sila klik!

2012-03-20

Sopan tak?

Salam semua :)

Baca tajuk pun orang dah boleh dapat agak.Takmahu cerita lebih-lebih....Jom kiter layan gambar.Hehe.

Daku menuang air untuk semua oang :)
Gambar di atas diambil waktu kami ber5 makan pizza di Mesra Mall, Kemaman on the way balik dari Program JJCM. Gambar kat bawah pulak semasa menunggu pengantin sampai kat rumah mak mertua(majlis menyambut menantu) Fahimah di Bandar Jengka.

Sopan bersimpuh kalah pengantin!
Kalau judging daripada dua-dua gambar ini pun dah cukup terserlah kesopanan & ketatasusilaan aku. Cewahhhh!

Namun, hakikatnya aku bukanlah sopan sangat seperti aksi dalam gambar tu. Aku biasa-biasa je. :)

Entri tak serupa entri. Perasan sopan lebih.

p/s:
"Aku rasa menyampah tapi aku nak cakap jugak. Kau memang sopan pun." kata seseorang.

Kata Zul pulak, "dayah ko memang comot tapi walau camtu bagi aku ko charming!"

HAHAHA.poyo!

2 comments:

  1. dc=dayah comel hihihi. bila la akak sopan ni nak umum tarikh kawen ye? *angkat kening* huhuuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hah??dc tu boleh jadi jugak dayah comot.hehehe..soalan ape tu?tetiba xfaham sangat bahasa melayu.insyaAllah, tgh kumpul2+plan2+doa2 semoga murah rezeki...*angguk-angguk*

      Delete