kumpul duit...sila klik!

2012-03-25

Jangan Tiru WGM

Salam sayang Malaysia...

Aduhai, Malaysia ni macam-macam kan berlaku....orang kata (bukan aku yang kata). Dulu Erykah Badu punya konsert kena batal last2 minit. Alasan diorang sebab Erykah ni punya tatoo kalimah Allah & Muhammad kat badan dia. [Takpasti tatoo tu ada lagi ke tak sebab tatoo tu dia buat lame dah untuk berlakon filem ape ntah]

Tapi beberapa hari yang lepas, artis dari Korea [Girls Generation] berjaya pulak buat konsert kat KLCC. Macam-macam komen orang kasi, antaranya:

1) Rajin diorang ni, datang untuk buat konsert pukul 5ptg and then pukul 11mlm dah fly back to Korea.
2) Aku suka Girls ni sebab ukhwah diorang sejak dari awal lagi..ukhwah persahabatan dalam group tu la)

bla...bla...kat atas ni contoh je.

So far, aku tak pernah pergi lagi konsert mane-mane artis. Maybe kalau pergi pun if dapat tiket free or ade orang nak sponsor aku. Kalau kuar duit sendiri buat bazir je. [baik aku wat beli makanan xpun sedekah ke dapatla pahala....kan..kunun2]

Eh, intro tak masuk langsung dengan cerita. Back to the real story...pepagi ni bukak tengok news feed from Hilal Asyraf.

copycat dr fb :)
Artis? Macam-macam peel artis sekarang. Ingatkan baju je ala-ala barat, perangai pun dah ikut-ikut sikit. Paling takleh blah kahwin ala-ala barat. Kalau dah Islam+Melayu tu pandai-pandai la bawa diri.
[reminder untuk aku jugak]

Bila baca apa yang Hilal Asyraf tulis, aku terus teringat We Got Married (WGM) Show dari Korea tu. Moment dalam episod berapa entah, Lee Teuk (SuJu a.k.a SuperJunior) propose Kang Sora (actress) after abis konsert secara life depan beribu2 lemon peminat dia. Tapi sapa artis Malaysia yang buat camtu??Aku malas nak cari cuma memikirkan memang betul apa yang Hilal Asyraf tulis.

Tetiba, baca gosip la sikit pagi nih. Toing3. Muncul pulak entri pertama dari Beautifulnara nih.

credit to Abg Nara's blog

oooo..Awal Ashaari rupanya. Apa la artis Malaysia nih, Asyik meniru je. 1Malaysia kot dah tahu diorang bercinta, takyah la nak drama sangat propose2 tu. Ko tu ikutan para remaja, senonoh sikit boleh tak???
Jahat je aku tapi memang patut pun.


Tu je nak story.

Kbai :)
Tu je nak cerita.

2 comments:

  1. heh. awal ada propose secara live eh. lawak je

    ReplyDelete
  2. hahaha..orang xtengok pun, baca gosip je.

    ReplyDelete