kumpul duit...sila klik!

2011-03-17

Kena Tag!

Ni sekadar mengisi masa lapang....


1. upload wallpaper laptop yang sedang anda gunakan sekarang ni.


2. cerita tentang gambar
Kata-kata nasihat supaya menjadi orang yang lebih berguna...

3. upload wallpaper sebelum ni



4. cerita pasal wallpaper sebelum ni pulak
Ni gambar bunga sejambak yang diberi oleh ma(emak) saya masa konvo bulan 10 tahun 2010 yang lepas.hehe

5. kenapa tukar wallpaper?
Saje....bosan pastu jiwang asyik tengok bunga setiap kali on and off laptop!

6. berapa lama pakai laptop/pc?
2 1/2 tahun.laptop dulu laptop ni kak jah punya...tahun 3 kt UMP baru pakai.

7. apa nak buat lepas siapkan post ni?
Continue listening "My Bus" OST Marry Stayed Out All Night!

8. apa tujuan buat blog?
Just nak hilangkan gian nak mencoret apa-apa yang keluar dari otak n share pengalaman + cerita dengan orang.

9. berapa kali update blog dalam seminggu?
Entahla....saya kan newbie...hehe

10. tag empat nama
Takde kawan lagi untuk di'tag'..huhu

11. 5 perkara tentang diri aku
i) saya suka buat kek walaupun tak pandai sangat
ii) saya seorang yang penyabar
iii) saya suka belanja family saya terutamanya belanja makan
iv) saya seorang yang tak tetap pendirian
v) saya tak comel tapi saya baik hati..hehe(perasantan)


p/s: sebenarnya saya tak nak post entry baru hari ni tp since cik tuty dah tag...tak boleh nak buat apa la..

No comments:

Post a Comment