kumpul duit...sila klik!

2011-03-15

INTRODUCTION

Assalamualaikum wbt and good day semua~

Have a nice day tau!

Welcome to Blogging World...haha. Actually...ni blog yang ke-3 yang pernah aku buat so hope sangat blog ni kekal untuk jadi mobile diary aku...bukan2..mobile note book la. Diary? Aku tak pasti nak cerita pasal personal ke tak kat sini..hehe (malu la saya!).

Peace!! Arigato gozaimasu to Atiqah Ramlan a.k.a atiqahtuty.blogspot.com 
tiqahtuty in hana tajima's style~
and Zuraidah Mohd Ali a.k.a idamohdali.blogspot.com coz menyebabkan idea tercetus untuk ber'blogging' semula.hehehe
kak ida before pregnant~sekarang dah 6bulan kot?
Mereka berdua ni sebenarnya 1 department dengan saya kat office.

Banyak masa lagi jadi saya akan share pasal diorang nanti. Sekarang dah nak lunch hour...

BYe2..bubu =)



2 comments:

  1. macam nak buat report pulak ada introduction ha3

    ReplyDelete
  2. tul3 tu tiqah...

    dayah, taruk la gmbr i yg slim sket...hehe... ade ker gmbr yg slim ekk...? huahaha...

    anyway, welcome to be blogger again....jgn half way ek...

    ReplyDelete