kumpul duit...sila klik!

2012-05-04

kotak misteri

salam kasih & sayang...

lama tak update blog a.k.a diari hati aku ni. rasa rindu pulak. kali ni nak simpan memori tentang kotak misteri.macammana rupa kotak misteri?letak gambar kat bawah...

kotak misteri saya :) handmade tau!
kotak misteri ni saya buat sendiri menggunakan kotak kasut verns. pastu yang mencantikkan kotak ni adalah koyakan-koyakan majalah yang ditampal atau kita panggil kolaj. ye ke?

idea menghasilkan kotak ni saya dapat masa saya ambil kelas 'Public Speaking' dengan Miss Yanie. idea kotak cantik ni dikongsi oleh Nadiah Azizan yang masa tu coursemate saya. saya masa individual presentation tu menghasilkan burung jenjang.

mahu tau apa dalam kotak misteri ni?lihat gambar kat bawah.
apa dalam ni ye?cuba teka kalau pandai. :P
saya dah buka tapi nak wat camne tak nampak apa dalam kotak ni.stay tuned untuk explore apa yang ada dalam kotak misteri saya.

NEXT ENTRY !!!!

1 comment:

  1. ngada la dayah ni... kene tgu next entry la pulak.... mesti surat2 cinta lama2 dlm tu kan...hihi

    ReplyDelete